W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest sobota 20 kwietnia 2024 r. Godzina 06:37

W czwartek. LIV sesja Rady Miasta Świnoujście.

W czwartek 22 lutego 2018 r. o godzinie 9.00 w sali konferencyjnej nr 1 Urzędu Miasta Świnoujście rozpocznie się LIV sesja Rady Miasta Świnoujście VII kadencji. Sesję zwołuje wiceprzewodniczący Rady Miasta Świnoujście Jacek Jurkiewicz. Poniżej publikujemy porządek obrad oraz terminy posiedzenia komisji RM, które odbędą się przed sesją.

Porządek obrad (projekt)

1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z LIV sesji Rady Miasta).

2.  Ślubowanie radnej Magdaleny Anny Ilczuk (Postanowienie Komisarza Wyborczego                            w Szczecinie z dnia 1 lutego 2018 r. o wstąpieniu w skład Rady Miasta Świnoujście).

3. Informacja Przewodniczącego o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.

4. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady.

5. Interpelacje i zapytania Radnych.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu stałych Komisji Rady Miasta Świnoujście.

7. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2018.

8. Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Miasto Świnoujście na okręgi wyborcze.

9. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasto Świnoujście w rejonie kompleksu wojskowego.

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasto Świnoujście w 2018 roku.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe wynajęcie na okres 10 lat części budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4 na rzecz Zakładu Opieki Zdrowotnej „Poradnia Rodzinna – Lekarz M. Walerian i partnerzy” Spółki Partnerskiej z siedzibą w Świnoujściu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2017-2021”.

13. Zapoznanie ze:

a/ sprawozdaniem z działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej za rok 2017. 

b/ sprawozdaniem dot. średnich wynagrodzeń nauczycieli w 2017 roku.

c/ sprawozdaniem z działalności Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki  Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego w Świnoujściu za rok 2017.

d/ sprawozdaniem z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w 2017 roku.

14. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

15. Wolne wnioski.

16. Zamknięcie obrad.   


                                                    Wiceprzewodniczący Rady Miasta

                                                                 Jacek Jurkiewicz

 LUTOWE KOMISJE RADY MIASTA - terminy, tematy - ZOBACZ TUTAJ




Data dodania 16 lutego 2018