W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest czwartek 25 kwietnia 2024 r. Godzina 13:52

Pierwsze szkolenie za nami

W dniu 28 lutego br w siedzibie Centrum Usługowo- Doradczego przy ul Piastowskiej odbyło pierwsze z planowanych szkoleń, adresowanych do mikro, małych i średnich przedsiębiorców Tematyka szkolenia koncentrowała się na obsłudze klienta w obiektach hotelarskich a jego organizatorem była Polska Fundacja Przedsiębiorczości przy współpracy z Centrum Usługowo – Doradczym w Euroregionie Pomerania ( CUD).

Szkolenie w formie warsztatów prowadziła  p. Elżbieta Stelmach - wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, trener biznesu z 20. letnim doświadczeniem, dyplomowany coach i doradca zawodowy, właściciel Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego Sapientia
w Szczecinie. Uczestnikami szkolenia w przeważającej mierze  byli pracownicy recepcji 
z obiektów hotelarskich, czyli osoby które na co dzień mają kontakt z klientem i bardzo często od ich postawy i umiejętności zależy zadowolenie klienta.. Liczba zgłoszonych dwukrotnie przekroczyła limit miejsc  mówi Katarzyna Rówińska Kierownik CUD. To świadczy o potrzebie organizacji szkoleń z tej dziedziny.  

W pierwszej części spotkania p Joanna Ligęza specjalista Funduszu Usług Rozwojowych (FUR) funkcjonującym w ramach Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości przedstawiła uczestnikom ofertę Funduszu. FUR  dofinansowuje  różnego  rodzaju szkolenia,  studia podyplomowe, e-learning. Szczegółowe informacje uzyskać można pod adresem www.fur.pfp.com.pl

Data dodania 01 marca 2018