W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest środa 24 kwietnia 2024 r. Godzina 12:29

12.grudnia 2018 roku - szkolenie „Nowoczesne narzędzia marketingowe”.

Polska Fundacja Przedsiębiorczości i Centrum Usługowo –Doradcze w Euroregionie Pomerania zapraszają Państwa do udziału w szkoleniu ” Nowoczesne narzędzia marketingowe”, które odbędzie się 12 grudnia br. o godz. 9.00 w Centrum Usługowo- Doradczym przy ul. Piastowskiej 62 w Świnoujściu.

Szkolenie adresowane jest do mikro, małych  i średnich przedsiębiorców, jak również osób  rozpoczynających działalność gospodarczą. Szkolenie poprowadzi pan Adam Grabowski – założyciel szczecińskiej agencji marketingu internetowego Wild Moose, ekspert od marketingu internetowego.

W programie szkolenia m.in: jak targetować, jak zaplanować budżet marketingowy, najpopularniejsze kanały (Google Ads, Facebook, YouTube, Instagram), remarketingi , czyli jak nie dać się zapomnieć.

W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wysłanie zgłoszenia mailem na adres email: cud@um.swinoujscie.pl z podaniem imienia i nazwiska, telefonu kontaktowego.

W razie pytań, prosimy o kontakt telefoniczny z p. Katarzyną Rówińską  tel.: 727 794 930 lub p. Ryszardem Kneciem tel: 737 198 799.

Termin przesyłania zgłoszeń do  5.12.2018 rok.

Zapraszamy do udziału.



Program szkolenia


„Nowoczesne narzędzia marketingowe”

 

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 09.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

9.15 – 10.30


  1. Jak targetować czyli obalamy mit, że wszyscy mogą być naszymi klientami.

  1. Jak zaplanować budżet marketingowy.


10.30 - 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15



Omówienie najpopularniejszych kanałów


  1. Google Ads – szybkość i  elastyczność
  2. Facebook – relacje i zaufanie
  3. YouTube – animacja i dźwięk, czyli to co najlepiej pamiętamy.
  4. Instagram – kochamy podlądywać J

12.15 – 12.30

Przerwa

12.30 – 14.15


Remarketingi, czyli jak nie dać się zapomnieć.


- Google – duże zasięgi i płatności integracje.

- YouTube

- Facebooku


14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00


Jak mierzyć jakość ruchu


  1. Google Tag Managera czy mierzymy co chcemy
  2. Google Analyticsa – jak z niego korzystać i co jest dla nas was ważne.
  3. Ścieżki wielokanałowe czyli dowód na to, że działania wielkonałowe w marketingu to konieczność.

16.00

Zakończenie szkolenia








Data dodania 14 listopada 2018