W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest sobota 20 kwietnia 2024 r. Godzina 04:52

„Profesjonalna obsługa klienta” - zapraszamy przedsiębiorców na bezpłatne szkolenie

Wszyscy usługodawcy, którzy na co dzień stykają się z obsługą klienta wiedzą jak ważny, ale też skomplikowany jest to obszar działalności. Jak w sposób profesjonalny obsłużyć klienta, jak poradzić sobie z tzw. trudnym klientem, jak obsługiwać reklamacje. Te i inne zagadnienia poruszone zostaną w czasie dwóch szkoleń zaplanowanych przez Centrum Usługowo- doradcze w Euroregionie Pomerania.

Pierwsze ze szkoleń „Profesjonalna obsługa klienta” odbędzie się  26 lutego br. Kolejne planowane jest w IV kwartale br. O terminie poinformujemy  Państwa z odpowiednim wyprzedzeniem.

Szkolenie adresowane jest do mikro i małych przedsiębiorców, którzy  w swojej codziennej pracy mają kontakt z klientem.  

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc możliwe jest zgłoszenie maksymalnie 2 osób z jednej firmy.  

Szkolenia realizowane są z dofinansowaniem unijnym w ramach projektu: „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych w  Euroregionie POMERANIA wraz z Powiatem  Märkisch- Oderland  w ramach Interregu VA”.

Zapraszamy Państwa do udziału.

Program  szkolenia i karta zgłoszenia w załączeniu.

PROGRAM SZKOLENIA TUTAJ

KARTA ZGŁOSZENIA TUTAJ


Katarzyna Rówińska

Kierownik

krowinska@um.swinoujscie.pl

tel.  727 794 930

Data dodania 29 stycznia 2019