W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest piątek 26 kwietnia 2024 r. Godzina 14:21

Niemieccy przedsiębiorcy turystyczni ze studyjną wizytą w Świnoujściu

W minioną środę (11 kwietnia) przebywała z wizytą w Świnoujściu ponad 30. osobowa grupa przedsiębiorców turystycznych z Powiatu Vorpommern Greifswald. W tym gronie byli pracownicy informacji turystycznych, przedstawiciele hoteli , osoby które na co dzień mają kontakt z turystą. Wyjazd studyjny zorganizowany został przez Centra Usługowo- Doradcze w Świnoujściu i Greifswaldzie.

Wizyta miała na celu zaznajomienie uczestników z ofertą skierowaną do turysty jednodniowego  przybywającego do Świnoujścia z niemieckiej  strony wyspy Uznam.  W pierwszej części pracownicy Wydziału Promocji Turystyki, Kultury i Sportu, p. Małgorzata Witkowska  i p. Arkadiusz Kusak przedstawili  prezentacje na temat roli Informacji Turystycznej w obsłudze turysty jednodniowego oraz wybrane przykłady z oferty turystycznej miasta, w tym  Sail Świnoujście. Odpowiadali też na liczne pytania uczestników.

Następnie grupa udała się na zwiedzanie miasta.  Rolę przewodnika pełnił  p. Michał Faligowski właściciel biura turystycznego Hotele i Turystyka. W programie znalazł się  objazd po mieście , wizyta w Muzeum Rybołówstwa Morskiego, na wyspie Karsibór, Forcie Gerharda i na  latarni morskiej. Kilka godzin to zdecydowanie za mało aby pokazać wszystkie atrakcje turystyczne miasta, stąd też program musiał zostać ograniczony do kilku punktów. Wszyscy uczestnicy wyposażeni zostali w kompleksowe materiały informacyjne na temat miasta, w tym ulotki przekazane przez branżę turystyczną.

Naszą silną stroną i wyróżnikiem  jest przygraniczne położenie – mówi Katarzyna Rówińska, kierownik CUD Świnoujście. - Aby polecać  turystom ofertę sąsiada należy samemu ją poznać. I temu służyła ta wizyta. Ważnym aspektem tego typu wizyt jest ponadto nawiązanie kontaktów branżowych.  

Tekst/fot. CUD



Data dodania 16 kwietnia 2018