Budowa przejść podziemnych pod linią kolejową 401 oraz pod linią kolejową 996 w Świnoujściu – Łunowie wraz z ciągiem pieszo-rowerowym
Opis projektu
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa dla mieszkańców i turystów pieszo lub na rowerach zmierzających na główną plażę na Warszowie. Przez tory wiedzie wydeptana ścieżka. Najlepszym rozwiązaniem bezpiecznego pokonywania torów są przejścia pod nimi.
Wykonawca będzie miał za zadanie wykonanie zarówno przejść pieszo rowerowych pod obiema liniami kolejowymi, jak i chodników dla pieszych po obu stronach przejść.
Podstawowe parametry:
Wykonanie chodników i dróg rowerowych łączących rondo w Łunowie z dojściem do plaży. Szerokość chodnika 1,5 m
Szerokość ścieżki rowerowej 2,5 m
Przejścia podziemne pod liniami kolejowymi 401 i 996 – szerokość 4,5 m; długość 8 m i 16 m
Pochylnie doprowadzające do przejść
Termin realizacji:
5 miesięcy od daty podpisania umowy z wykonawcą
Finansowanie:
Budżet Miasta Świnoujście (wieloletnia prognoza finansowa Gminy Miasto Świnoujście na lata 2018-2028)
Dofinansowanie
Polski Ład - 7 251 435,43 zł
Multimedia
Pierwsza część już na ukończeniu. Zobacz zdjęcia.
Część, którą robi PKP PLK jest już na...
więcej
Podziemne przejście na plażę. Jest umowa z wykonawcą.
Dziś I Zastępca Prezydenta Miasta Barbara...
więcej
Przetarg na wykonawcę przejścia pod linią kolejową 401
Właśnie wydane zostało pozwolenie na budowę...
więcej
Nowa droga na plażę. Świnoujście będzie miało drugi tunel!
Tym razem będzie to podziemne, bezpieczne pieszo...
więcej
Najnowsze informacje o stanie zaangażowania inwestycji
Jak poinformowała Agata Lewandowska z PKP, firma...
więcej
Przejście podziemne na plażę. Stan inwestycji na dziś.
PKP zapowiedziało, że w maju ogłosi przetarg na...
więcej
Przejście pod torami w Łunowie: jest pozwolenie na budowę
W ostatnim czasie wydane zostało pozwolenie na...
więcej
Przejście pod torami w Łunowie: jest pozwolenie na budowę
W ostatnim czasie wydane zostało pozwolenie na...
więcej