Budowa przejść podziemnych pod linią kolejową 401 oraz pod linią kolejową 996 w Świnoujściu – Łunowie wraz z ciągiem pieszo-rowerowym
Opis projektu
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa dla mieszkańców i turystów pieszo lub na rowerach zmierzających na główną plażę na Warszowie. Przez tory wiedzie wydeptana ścieżka. Najlepszym rozwiązaniem bezpiecznego pokonywania torów są przejścia pod nimi.
Wykonawca będzie miał za zadanie wykonanie zarówno przejść pieszo rowerowych pod obiema liniami kolejowymi, jak i chodników dla pieszych po obu stronach przejść.
Podstawowe parametry:
Wykonanie chodników i dróg rowerowych łączących rondo w Łunowie z dojściem do plaży. Szerokość chodnika 1,5 m
Szerokość ścieżki rowerowej 2,5 m
Przejścia podziemne pod liniami kolejowymi 401 i 996 – szerokość 4,5 m; długość 8 m i 16 m
Pochylnie doprowadzające do przejść
Termin realizacji:
5 miesięcy od daty podpisania umowy z wykonawcą
Finansowanie:
Budżet Miasta Świnoujście (wieloletnia prognoza finansowa Gminy Miasto Świnoujście na lata 2018-2028)
Multimedia
Przejście pod torami w Łunowie: jest pozwolenie na budowę
W ostatnim czasie wydane zostało pozwolenie na...
więcej
Projekty budowy przejść podziemnych pod torami kolejowymi i...
Nie udało się w przetargach ogłoszonych w 2018...
więcej
Unieważniony przetarg na budowę przejść pod torami w...
Przetarg na wybór wykonawcy przejść...
więcej
Kolejne propozycje na budowę przejść podziemnych pod torami...
Otwarto ofertę jaka w wyznaczonym terminie...
więcej

Kolejne oferty na przejścia pod torami i ponownie bardzo...
Trzy firmy zgłosiły chęć wybudowania przejść pod...
więcej

Nowy przetarg na budowę przejść pod torami kolejowymi
Miasto Świnoujście ponownie ogłosiło przetarg na...
więcej

Unieważniony przetarg na budowę przejść pod torami w Łunowie
Prezydent Miasta Świnoujście unieważnił przetarg...
więcej

Inwestycje. Jest przetarg na budowę podziemnych przejść w...
Podziemne przejścia pod liniami kolejowymi...
więcej