W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest sobota 27 kwietnia 2024 r. Godzina 07:16

O powody braku porozumienia w sprawie wynajęcia pomieszczeń na potrzeby wydziału komunikacji

Jakie były powody braku porozumienia z Urzędem Skarbowym na wynajęcie pomieszczeń na potrzeby Wydziału Komunikacji?

Odpowiadając na pytanie odnośnie braku porozumienia na użyczenie/wynajęcie powierzchni dla potrzeb Wydziału Komunikacji informujemy, iż Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie udzielając odpowiedzi na wniosek Urzędu Miasta w Świnoujściu wskazała,  że:

  1.  Realizuje wielokrotnie w ciągu roku szkolenia dla pracowników KAS i funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej , co w przypadku powierzchni przekazanej będzie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem obiektu.
  2. Planowane zmiany organizacyjne w ramach służb KAS w województwie zachodniopomorskim polegające na centralizacji zadań w ramach urzędów skarbowych powodują, iż trudne są do oszacowania potrzeby lokalowe po ewentualnych zmianach.

Przyczyny ww. uniemożliwiają użyczenie powierzchni oczekiwanej przez UM w Świnoujściu.


Data dodania 06 kwietnia 2020