W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest piątek 26 kwietnia 2024 r. Godzina 17:38

SEMINARIUM DLA PRZEDSIĘBIORCÓW PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ JAK ROZPATRYWAĆ REKLAMACJE PO NOWELIZACJI ?

Jesteś producentem, sprzedawcą, dystrybutorem lub kupującym w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą ? Masz problemy z orientacją w gąszczu przepisów regulujących procedurę reklamacyjną, zwłaszcza po ostatnich zmianach? Nie masz pewności, jak rozpatrywać reklamacje ? Chcesz wiedzieć jak obronić swoją pozycję na gruncie nowych przepisów? Teraz każde nieuznanie reklamacji klienta rodzi konsekwencje prawne, na które trzeba się przygotować!

Dzięki seminarium „Prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej” poznasz swoje prawa i obowiązki, w zależności z kim i jaką umowę zawierasz. Dowiesz się jak rozwiązywać kwestie sporne zgodnie z nowymi przepisami. Omawiane podczas seminarium zagadnienia będą przedstawione na przykładach zaczerpniętych z praktyki wraz z uwzględnieniem orzecznictwa sądów i arbitraży, które nabrały szczególnego znaczenia po ostatnich zmianach w prawie.

Seminarium planowane jest w drugiej połowie maja 2019 roku .

Centrum Usługowo- Doradcze Euroregionu Pomerania w Świnoujściu zaprasza mikro i małych przedsiębiorców do  zgłaszania  uczestnictwa  pod adresem cud@um.swinoujscie.pl .

Udział w seminarium jest bezpłatny.

Seminarium organizowane jest w ramach projektu Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych
w Euroregionie Pomerania wraz z Powiatem  Märkisch- Oderland  w ramach Interregu VA.



Data dodania 27 marca 2019