W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest sobota 27 kwietnia 2024 r. Godzina 06:23

Szkolenie dla organizacji pozarządowych w dniu 4 grudnia 2017 r.

W dniu 4 grudnia 2017 r. w godz. 9.00 do 15.00 w sali nr 130 Urzędu Miasta Świnoujście odbędzie się szkolenie dla organizacji pozarządowych dla grupy 20 osobowej z zakresu „ Jakich błędów nie popełniać podczas naboru w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych – dobre i złe praktyki po roku od wprowadzenia Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań z wykonywania tych zadań.

Szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatów.

            Liczba uczestników szkolenia jest ograniczona, w związku z tym bardzo proszę o zgłaszanie chętnych do udziału w szkoleniu, telefonicznie: 91 321 54 46 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: mgralak@um.swinoujscie.pl,  (liczy się kolejność zgłoszenia).

Data dodania 22 listopada 2017