W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest piątek 16 maja 2025 r. Godzina 18:11

Szkolenie dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku publicznych i o wolontariacie

Dnia 23 listopada 2019 r. w godz. 10.00 - 15.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta Świnoujście odbędzie się szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz pracowników Urzędu Miasta Świnoujście w zakresie „Przygotowania oferty na realizację zadania publicznego, realizacji zadania publicznego oraz sprawozdania z jego realizacji (z elementami przekazania i rozliczenia dotacji oraz kontroli i zwrotu dotacji)”.

Szkolenie poprowadzi Pan Artur Gluziński.

W związku z tym, że liczba uczestników szkolenia jest ograniczona, bardzo proszę o zgłaszanie się osób chętnych do udziału w szkoleniu do Pani Joanny Ingielewicz – Zastępcy naczelnika Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej w terminie do 15 listopada 2019r. telefonicznie pod numer 91 32 78 602 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jingielewicz@um.swinoujscie.pl

Podczas zgłaszania chęci udziału w szkoleniu proszę podać:

- imię i nazwisko

- nazwę organizacji pozarządowej lub podmiotu

- nr telefonu kontaktowego

- adres e-mail.

 Decyduje kolejność zgłoszeń.

Data dodania 29 października 2019