W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest czwartek 22 maja 2025 r. Godzina 10:31

Usprawniamy wydział komunikacji. Realizujemy plan B.

Rozpoczęły się prace dotyczące poprawy funkcjonowania Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujścia. Nie doszło do ostatecznego porozumienia w sprawie użyczenia pomieszczeń Urzędu Skarbowego w Świnoujściu, więc Miasto decyduje się na alternatywne rozwiązanie. W wyniku reorganizacji pozyskano dodatkowe pomieszczenia z przeznaczeniem na potrzeby ww. wydziału.

Postępuje również sprawa zakupu biletomatu/kolejkomatu, który rozładuje kolejki dotychczas skupione na wąskich korytarzach oraz terminali płatniczych do płatności bezgotówkowych.

 Mniejsze kolejki, więcej miejsca, sprawniejsza obsługa

Dotychczasowa lokalizacja nie jest komfortowa dla interesantów i pracowników. Jednak nie chodzi tylko o brak przestrzeni. Kolejnym problemem, z którym mierzy się Miasto jest zmniejszenie kolejek do stanowisk. Zwiększeniu wydajności pracy urzędników posłuży zatrudnienie kolejnego pracownika oraz wprowadzenie zautomatyzowanej obsługi. Konieczność wprowadzenia tych zmian nie spowoduje jednak jeszcze większych utrudnień dla petentów.

Efektem wszystkich działań docelowo ma być dodatkowa powierzchnia, odświeżone pomieszczenia,  zautomatyzowanie obsługi kolejkowej i umożliwienie płatności na miejscu a co najważniejsze  zwiększenie ogólnej liczba stanowisk w zakresie rejestracji. Realizacja pierwszego etapu planowana jest do końca czerwca.








Data dodania 05 kwietnia 2020