W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest wtorek 03 czerwca 2025 r. Godzina 18:54

Zmiana organizacji pracy Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplej. Sp. z o.o. w Świnoujściu

Od poniedziałku 26 października 2020 zmienia się organizacja pracy Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplej. Sp. z o.o. w Świnoujściu w zakresie obsługi Interesantów.


PEC Sp. z o.o. informuje, że od dnia 26.10.2020 r. wprowadzono ograniczenie wstępu dla osób z zewnątrz (Interesantów) do budynku PEC Sp. z o.o. przy ul. Daszyńskiego 2 w Świnoujściu. Ogranicza się możliwość załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie Spółki.
Środki te podjęte zostały do odwołania.

Wszystkie sprawy  prosimy załatwiać w pierwszej kolejności drogą mailową lub telefoniczną. Kontakt bezpośredni w siedzibie PEC Sp. z o.o. wyłącznie po  wcześniejszej  informacji  telefonicznej.


Wykaz najważniejszych numerów telefonów i adresów e-mail PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu:

Sekretariat - 91 321 36 48 - sekretariat@pec.swinoujscie.pl
Biuro Obsługi Klienta - 91 321 39 13 - ebok@pec.swinoujscie.pl
Dział Logistyki - 91 321 55 24 - logistyka@pec.swinoujscie.pl  
Pogotowie Ciepłownicze - 993  lub  91 321 99 23


Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw ciepła.


Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i liczymy na Państwa wyrozumiałość.

Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta

Data dodania 26 października 2020