W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest piątek 30 maja 2025 r. Godzina 09:34

Koordynator ds. dostępności

Zarządzeniem nr 620/2020 z dnia 29.09.2020 r. Prezydent Miasta Świnoujście :
 
- wyznaczył Adrianę Lesiewicz jako osobę pełniącą funkcję Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Miasta Świnoujście.

- powołał działający pod przewodnictwem Koordynatora Zespół do Spraw Dostępności, zwany dalej „Zespołem”, w którego skład wchodzą:

1)      Aleksandra Bogdał – Główny specjalista Wydziału Urbanistyki i Architektury,
2)      Sławomir Kamiński – Podinspektor Biura Technologii Informacyjnych,
3)      Leszek Kozłowski – Inspektor Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskiej,
4)      Dorota Królikowska – Inspektor Wydziału Edukacji,
5)      Katarzyna Kwiecień – Główny specjalista Wydziału Zdrowia i Pomocy Społecznej,
6)      Małgorzata Tokarzewska – Główny specjalista Wydziału Inwestycji Miejskich,
7)      Małgorzata Widurska – Kierownik Działu Gospodarczego.

Koordynator wraz z Zespołem realizuje w szczególności zadania związane z:

1)      wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;

2)      przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd;

3)      monitorowaniem działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Kontakt z Koordynatorem ds. dostępności :

Adriana Lesiewicz
tel. 91 327 86 71
e-mail : internet@um.swinoujscie.pl

Załączniki

Data dodania 29 września 2020