W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest sobota 21 czerwca 2025 r. Godzina 11:28

Zostań strażnikiem miejskim. Trwa nabór

Do podstawowych zadań straży należy ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych oraz czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym. Strażnicy miejscy mogą także uczestniczyć w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw lub wykroczeń.

Aplikować do straży miejskiej mogą osoby, które mają obywatelstwo polskie, ukończone 21 lat, są sprawni fizycznie i psychicznie, mają uregulowany stosunek do służby wojskowej, wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, mają umiejętność komunikacji i pracy w grupie, są niekarani i mają dobrą opinię.

Wynagrodzenie: 6000 zł – 8000 zł brutto.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej  dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko aplikant/strażnik w Straży Miejskiej” w terminie do dnia 15 lipca 2024 roku. 

Szczegóły: https://bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/szukaj

Data dodania 03 lipca 2024