W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest piątek 16 maja 2025 r. Godzina 17:28

Świnoujścianin wygrał konkurs na logo mariny Wapnica

Logo zaprojektowane przez Tomasza Ambroszczyka będzie teraz znakiem rozpoznawczym nowej mariny w Wicku koło Międzyzdrojów. Tomek na co dzień pracuje w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Świnoujście. Jego pasją jest fotografia i grafika. Konkurs na logo ogłosił Urząd Miasta i Gminy Międzyzdroje. - Dowiedziałem się o nim z internetu – dodaje Tomek. – Zgłosiłem w sumie cztery projekty. Ich przygotowanie zajęło mi około 2-3 tygodni.

Na konkurs w sumie wpłynęło 26 zakopertowanych ofert zawierających od jednej do kilku prac konkursowych ( zgodnie z regulaminem konkursu autorzy prac mogli nadsyłać dowolną ilość projektów ). W sumie komisja dokonała wstępnej selekcji 56 projektów, z których  warunków konkursu nie spełniały 4 oferty.

Zwycięskie logo Tomasza Ambroszczyk przedstawia dwa żagle na wodzie, które jednocześnie układają się w kształt lecącej mewy – ptaka charakterystycznego dla obszarów nadmorskich i naszego regionu. Całość jest wpisana w zarys słońca, które podkreśla związek z wakacjami, wypoczynkiem i sezonem żeglarskim. Pozioma kreska poza elementem oddzielającym sygnet od logotypu ma również symbolizować horyzont.

 To nie pierwsza wygrana Tomka. Pod koniec ubiegłego roku jego fotografia zajęła pierwsze miejsce w konkursie fotograficznym Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego pt. „Nieodkryte Zachodniopomorskie”.

Biuro Informacji i Konsultacji Społecznej

UM Świnoujście

Data dodania 16 maja 2013