W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest czwartek 02 maja 2024 r. Godzina 21:40

Porządek obrad LV Sesji Rady Miasta Świnoujście która ma się odbyć w dniu 26 czerwca 2014 roku (czwartek) o godz. 9.00

  1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie quorum, przyjęcie protokołu z LIV Sesji RM).
  2. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między Sesjami Rady.
  3. Interpelacje Radnych.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2013:
  5. a/ rozpatrzenie sprawozdania Prezydenta z wykonania budżetu miasta za 2013 rok,
    b/ rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta za 2013 rok,
    c/ zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania Prezydenta Miasta Świnoujście z wykonania budżetu za 2013 rok,
    d/ zapoznanie z informacją o stanie mienia komunalnego,
    e/ zapoznanie z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Świnoujście w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Świnoujście absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2013,
    f) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Świnoujście w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2013 rok.
  6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2014.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Wieloletnich Strategicznych Programów Operacyjnych Miasta Świnoujście na lata 2014-2020”.
  8.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej miasta Świnoujście na lata 2014-2028.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany opisu granic stałych okręgów wyborczych utworzonych na terenie Miasta Świnoujście.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr LIII/418/2014 Rady Miasta Świnoujście z dnia        24 kwietnia 2014 r. w sprawie dodatkowych oznaczeń i dodatkowego wyposażenia technicznego taksówek.
  11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr LXXIV/587/2010 Rady Miasta Świnoujście z dnia   26 sierpnia 2010 r. w sprawie zawarcia porozumienia z Gminą Miasto Szczecin.
  12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miasta Świnoujście NR XL/327/2013 z dnia 2 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych w mieście Świnoujście.
  13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXII/271/2004 Rady Miasta Świnoujścia z dnia 25 listopada 2004 r. w sprawie liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5 % alkoholu (z wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży, jak i w miejscu sprzedaży oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Świnoujścia.
  14. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr XI/82/2011 Rady Miasta Świnoujście z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat i częściowych zwolnień z opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Świnoujściu.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świnoujściu od obowiązku realizacji tygodniowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych jednostek oświatowych funkcjonujących na terenie Gminy Miasto Świnoujście oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystywania.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Świnoujście.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.
  20. Odpowiedzi na interpelacje Radnych.
  21. Wolne wnioski.
  22. Zamknięcie obrad                                                   Przewodniczacy Rady Miasta
                                                                                         Paweł Sujka                                                                             

Data dodania 23 czerwca 2014