W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest niedziela 18 maja 2025 r. Godzina 09:54

O czas pracy sekretarza miasta

Na podstawie art. 3a Prawa Prasowego prosimy o odpowiedź mailem. Prosimy o informację czy Pani Dorota Konkolewska pełniąca funkcję sekretarza miasta ma nienormowany czas pracy?

Pani Dorota Konkolewska jest zatrudniona na stanowisku Sekretarza Miasta i w myśl postanowień § 30 ust. 1  Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Świnoujście obowiązuje ją co do zasady  podstawowy rozkład czasu pracy, który nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym. Pracuje od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach 7.30 – 15.30.

W uzasadnionych sytuacjach, w uzgodnieniu z  pracodawcą, czas pracy może zostać wydłużony ponad ten podstawowy, o ile jest to konieczne do realizacji powierzonych jej zadań.



Data dodania 10 lutego 2020