Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa Miasta Świnoujście
W ramach działań promocyjnych realizowanych przez Miasto wystartowała dziś kampania wizerunkowa, promująca Świnoujście jako cel krótkich pobytów weekendowych w okresie przed- i posezonowym. Główne założenia kampanii to zachęcenie mieszkańców dużych miast, takich jak Warszawa, Poznań czy Wrocław do zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń i przyjazdu do Świnoujścia w ramach tzw. city breaków i pobytów kilkudniowych (tzw. długie weekendy). Do tego właśnie nawiązuje layout kampanii z charakterystyczną żółtą karteczką i hasłem „Wyrwij się”. Istotnym elementem jest zwrócenie uwagi na unikatowe walory Miasta m.in. wyspiarskość, transgraniczność i atrakcyjność oferty poza wysokim sezonem turystycznym. Działania te doprowadzić mają do zwiększenia świadomości i rozpoznawalności Miasta na rynku krajowym.
W piątek, 13 kwietnia do rąk mieszkańców Warszawy, Wrocławia i Poznania (a także w pewnym zakresie Szczecina) trafił bezpłatny Dziennik Metro (w łącznym nakładzie 245.000 egz.) z artykułem zapraszającym do Świnoujścia. Elektroniczna wersja Dziennika Metro dostępna jest na stronie http://www.emetro.pl/emetro/0,0.html.Poza głównym wydaniem Dziennika, w specjalnym dodatku „Pomysł na Wielką Majówkę” zapraszamy mieszkańców ww. miast do spędzania wyjątkowo długiej w tym roku majówki właśnie w Krainie 44 wysp.
Także dziś na stronie głównej największego ogólnopolskiego serwisu informacyjnego Onet.pl (targetowanie wg ww. miast) pojawił się doublebillboard z reklamą Świnoujścia. Ponadto w serwisie Podróże i Wiadomości znajduje się moduł sponsoringowy w layoucie kampanii (górna belka rozwijana i dolna belka). Oba elementy przekierowują zainteresowanych na stronę internetową Miasta.

Przez cały miesiąc (od 10.04.2012) pasażerowie pociągów PKP Intercity (pociągi IC, Ex i TLK, Eurocity, Euronight) będą mogli zapoznać się z ofertą Miasta na łamach bezpłatnego Magazynu „W Podróży”, dystrybuowanego w nakładzie 35.000 egz.
W ramach kampanii od poniedziałku 16.04. pojawi się także reklama outdoorowa Świnoujścia. Przy wykorzystaniu ponad 170 nośników typu billboard i citylight reklama Świnoujścia znajdzie w najbardziej ruchliwych punktach miast: Warszawa, Wrocław, Poznań. Nie zabraknie jej również na stacjach warszawskiego metra, z którego dziennie korzysta ponad 450 tys osób.
Kontakt dla mediów: Pani Katarzyna Rówińska, Naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu, 91 327 86 01
Data dodania 13 kwietnia 2012