W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest poniedziałek 06 maja 2024 r. Godzina 15:26

Lubuszanie to nasi turyści. Świnoujście w Zielonej Górze

Bachus ze swoją świtą zawitał na stoisko promocyjne Świnoujścia podczas otwarcia Winobrania w Zielonej Górze. Nic dziwnego, na zielonogórskim rynku zrobiło się niemal plażowo, za sprawą kosza, leżaków i nadmorskiej wizualizacji na wspólnym stoisku Miasta Świnoujście, Uzdrowiska Świnoujście S.A. Całości morskiego charakteru dopełniali uczniowie Zespołu Szkół Morskich: Adrian Barszczewski i Piotr Maliszewski, którzy pomagali przy promocji miasta.

Na zdjęciu: Helenka Gawryszewska z Zielonej Góry

Rodzice uwieczniali na zdjęciach swoje pociechy pozujące w koszu plażowym z napisem Świnoujście, Kraina 44 wysp, na promocyjnych leżakach wiele osób prosiło także o zdjęcia z marynarzami w mundurach szkoły.

- Udzieliliśmy informacji na temat nauki w naszej placówce rodzicom, którzy chcieliby, aby ich dzieci zostały marynarzami – mówią Adrian i Piotr, którzy mieli za zadanie promować szkołę. - Dla wielu młodych osób zawód marynarza i pływanie na statkach to egzotyka. Przekonaliśmy ich, że nie jest to nieosiągalne.

Stoisko odwiedziły osoby zainteresowanie ofertą Świnoujścia, turystyczną, zabiegową, kulturalną, oraz bazą noclegową. Byli to nie tylko mieszkańcy Zielonej Góry lecz także okolic oraz przebywający w czasie Winobrania turyści.

- Wiele osób pytało konkretnie o ofertę zabiegów i możliwość pobytów sanatoryjnych – mówi Oskar Podkaura, przedstawiciel Uzdrowiska Świnoujście S.A. – Informacje uzyskane bezpośrednio od osoby, która pracuje w uzdrowisku są zawsze rzetelniejsze i pełniejsze niż te wyczytane na stronie internetowej bądź w broszurze.

- Mieszkańcy lubuskiego to grupa docelowa, do której chcemy dotrzeć z ofertą turystyczną  -  mówi Paweł Sujka, zastępca Prezydenta Miasta Świnoujście. – Obserwujemy wzrastające z roku na rok zainteresowanie mieszkańców tego regionu Polski wypoczynkiem w naszym mieście. Na atrakcyjnie przygotowaną ofertę miasta złożyło się wspólne zaangażowanie Wydziału Promocji Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miasta, Uzdrowiska Świnoujście S.A i Zespołu Szkół Morskich.

Miasto Świnoujście miało możliwość zaprezentowania się w Zielonej Górze dzięki współpracy z Polsko-Niemieckim Centrum Promocji i Informacji Turystycznej.

Tekst i zdjęcia: Wiesława Porębiak WPT




Data dodania 04 września 2017