W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest środa 15 maja 2024 r. Godzina 17:46

Aktywne i stabilne NGO













Rozwiń z nami swoją organizację!
Podnoś swoje kompetencje i przyłącz się do wspólnego rozwoju społeczeostwa obywatelskiego.
Zdobądź wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania organizacją pozarządową i zacznij czerpad z tego zysk.
„Aktywne i stabilne NGO” to cykl trzyczęściowych bezpłatnych szkoleo dla pracowników, wolontariuszy a także członków organizacji pozarządowych mających swoją siedzibę na terenach wiejskich i małomiasteczkowych województwa zachodniopomorskiego .


„Aktywne i stabilne NGO” to możliwośd podnoszenia kompetencji kadrowych z zakresu:
  • zarządzania ludźmi i finansami organizacji
  • finansowania działalności
  • współpracy z Administracją Publiczną
„Aktywne i stabilne NGO” to możliwośd poznania nowych ludzi i nawiązania współpracy
Zapraszamy do udziału w szkoleniu składającym się z trzech modułów.
Moduł I ( 3 dni szkoleniowe w Szczecinie) 17-19 luty 2012
  • Upowszechnianie procedur współpracy NGO z JST powiatowym i gminnym, w tym rocznych/wieloletnich programów współpracy JST z NGO
  • Analiza lokalnych zasobów i możliwości zawiązywania partnerstw między NGO,JST i biznesem
  • Diagnoza problemów dotyczących współpracy między NGO a JST oraz bariery rozwoju NGO
Moduł II ( 3 dni szkoleniowe w Szczecinie) 16-18 marzec 2012
  • Tworzenie i planowanie projektów społecznych, źródła ich finansowania,
  • Dokumenty strategiczne i ich rola w przygotowaniu projektów,
  • Metodologia i zarządzanie projektami
  • Inne źródła finansowania NGO ( darowizny, środki własne – odpłatna działalnośd statutowa, działalnośd gospodarcza)
  • Zarządzanie finansami
Moduł III (3 dni szkoleniowe w Szczecinie) 13-15 kwiecieo 2012
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna organizacji
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Pozyskiwanie i współpraca z wolontariuszami
Zapewniamy wysokiej jakości materiały szkoleniowe, wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników.
Istnieje również możliwośd zwrotu kosztów transportu.
Zgłoszenia można przesyład drogą mailową na adres: rekrutacja@slif.org.pl
Więcej informacji:
Łukasz Malinowski
Tel: 603 256 044
e-mail: rekrutacja@slif.org.pl

Zgłoś się i daj szanse rozwoju swojej organizacji!






Data dodania 06 lutego 2012