W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest czwartek 25 września 2025 r. Godzina 18:16

Webinarium dla seniorów „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia”

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji. 

Webinarium „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia” jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów.

Odbędzie się 29 września 2025 roku (10:00-11:30).

Celem webinarium jest przekazanie podstawowych informacji dotyczących ubezpieczeń. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się czym są ubezpieczenia, jakie są rodzaje ubezpieczeń, korzyści wynikające z posiadania ochrony ubezpieczeniowej oraz na co należy zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.

Przyjmowanie zgłoszeń odbywa się wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego – link do strony z odnośnikiem do formularza: 

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=94372&p_id=18

W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, placówek społeczno-kulturalnych np. bibliotek, domów kultury, itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Potwierdzenia możliwości udziału w webinarium zostaną przesłane do 26 września 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości udziału oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz zgłoszeniowy należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

W celu udziału w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału w webinarium oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie. 

Udział w webinarium jest bezpłatny.

W sprawie webinarium prosimy o kontakt na adres e-mail: cedur@knf.gov.pl podając w temacie wiadomości tytuł i datę wydarzenia.

Data dodania 25 września 2025