W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Dziś jest piątek 01 listopada 2024 r. Godzina 01:15

Pierwszy w Polsce hotel marki Hampton by Hilton powstanie w Świnoujściu

Światowa sieć hoteli Hilton Worldwide ogłosiła zawarcie umowy franczyzowej z PGB Dom Sp. z o.o. na otwarcie hotelu marki Hampton by Hilton w Świnoujściu. Nowy hotel zacznie przyjmować gości zimą 2011 r. i odda do ich dyspozycji 104 pokoje.
Hampton by Hilton Świnoujście dołączy do dotychczasowej bazy hotelowej Hilton w Polsce. Obecnie do tego grona należą 3 hotele: ekskluzywne Hilton Warszawa i Hilton Gdańsk oraz wysokiej klasy Hilton Garden Inn w Krakowie. Jednak sieć Hilton nie zwalnia tempa – już wkrótce zamierza otworzyć w Polsce 5 kolejnych hoteli.

- Polska jest strategicznym rynkiem dla sieci Hilton jeśli chodzi o dalszy rozwój firmy. Widzimy tu wielki potencjał dla naszej zróżnicowanej oferty. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z otwarcia kolejnego hotelu w Polsce, tym razem w Świnoujściu. Biorąc pod uwagę zastane zasoby rozwojowe liczymy na podpisanie kolejnych umów franczyzowych na następne hotele jeszcze w 2011 roku – mówi Patrick Fitzgibbon, Pierwszy Wiceprezes ds. Rozwoju w Europie i Afryce.

- Hotel Hampton by Hilton w Świnoujściu zostanie otwarty zimą 2011 roku, cieszymy się na samą myśl, że będziemy mogli zaoferować polskim klientom usługi światowej jakości, w ramach uznanej marki Hampton by Hilton – mówi Patrycja Leszczyńska, dyr. ds. nieruchomości komercyjnych PBG Dom.

Hampton by Hilton Świnoujście będzie oferował charakterystyczne dla marki usługi i udogodnienia: stylowe lobby, darmowy dostęp do Internetu, salę fitness oraz osobną salę do pracy. Goście mogą również spodziewać się wielofunkcyjnych pokoi zaopatrzonych w ekskluzywne łóżka linii Fresh and Clean. Hotel jest przeznaczony zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów, którym oferuje najlepsze w swojej klasie usługi – jako dodatkowe udogodnienia wymienić wystarczy podawanie ciepłego śniadania, całodobowy bar z przekąskami, a także restaurację oferującą wybór dań obiadowych, w której goście mają okazję odprężyć się po spotkaniach biznesowych.

- Jako element grupy marek o światowej renomie Hampton by Hilton to idealny wybór dla biznesmenów i turystów, którym zależy zarówno na jakości, jak i cenie. Odpowiadając na tego typu zapotrzebowanie oferujemy klientom oraz przyszłym właścicielom hoteli markę, która gwarantuje 100 proc. satysfakcję – twierdzi Phil Cordell, szef globalnego zespołu ds. rozwoju marki Hampton.

Obecnie, sieć Hilton jest właścicielem 3 hoteli w Polsce oraz planuje otwarcie kolejnych 5 w przeciągu następnych 3 lat. Biorąc pod uwagę zaplanowane przez firmę otwarcie ponad 90 nowych hoteli w całej Europie, Polska jawi się jako strategicznie istotny rynek w planach globalnego rozwoju firmy.

Więcej informacji:


www.hiltonworldwide.com

Kontakt:
Justyna Grzyl
dotPR
mobile: 00 48 607 839 935
e-mail: justyna.grzyl@dotpr.pl
www.dotpr.pl

Data dodania 23 lutego 2011